Privatlivs- og cookiepolitik



Hjemmesiden anvender cookies og indsamler persondata om IP, ID og din browser til statistik og marketingformål. Oplysninger videregives til vores samarbejdspartnere, der opbevarer og/eller tilgår oplysninger på din enhed med henblik på at vise tilpasset indhold, indholdsmåling, målgruppeindsigter og produktudvikling


Med din tilladelse kan vi og vores partnere bruge præcise geoplaceringsoplysninger og identifikation gennem enhedsscanning. Du kan klikke her for at acceptere vores og vores partneres behandling, som beskrevet ovenfor, og på vores politik sider


Læs mere her

Handelsbetingelser

Handelsebetingelser hos Bonemt.dk

Generelle oplysninger

Kontaktoplysninger

Firmanavn: Bonemt.dk ApS
Adrsse: Birkelunddalen 10C
Postnr. & by: 5260, Odense S
Cvr: 41246480
Telefon: 91779077
E-mail: kontakt@bonemt.dk

Priser

Hos Bonemt kan du købe en prøveperiode på 24 timer for 19 kr. Herefter trækkes der et beløb på 249 kr. pr. måned. Beløbet vil trækkes indtil opsigelse af abbonoment.
Hos Bonemt.dk tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Betaling

Bonemt.dk modtager betaling med kortbetaling. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering / Ordre

Boment.dk tilstræber at afsende ordre fra det øjeblik betalingen er gennemført, dvs der gives adgang til oplysninger øjeblikkeligt.

Returret

Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
Ved køb online hos Bonemt.dk er der ingen fortrydelsesret, dvs. ved første login på det betalte produkt er produktet hermed taget i brug

Klagemuligheder

En klage over et produkt kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@bonemt.dk Bonemt.dk

Abonnementsbetingelser

1) Oprettelse af abonnement

For at oprette et abonnement, skal du have en konto og have bekræftet din e-mailadresse på Bonemt.dk. Hvis du ikke allerede har en konto kan den oprettes her.
Når du har en konto, og er logget ind på Bonemt.dk, kan du tilmelde dig Bonemt.dk's abonnement fra "Min konto" -> "Kontooplysniger" under punktet "Abbonement". Du tilmelder dig ved at klikke på knappen "Tilmeld" og følger guiden på skærmen. Du vil blive bedt om at skulle udfylde dine kortoplysninger så vi kan lave rekrutterende abonnemetstræk. Så snart du når punktet "Gennemført" vil dit abonnement være aktivt med det samme, og kan tages i brug pr. dags dato

2) Kriterier for abonnementstræk

Hvis du tilmelder dig prøveperioden med en 24 timers varighed vil der blive trukket 19,00 DKK omgående, og når den pgl. periode så udløber, vil der automatisk blive trukket for en periode på 1 måned til 249,00 DKK indtil abonnemtet afmeldes. Hvis du har en gang tilmeldt dig prøveperioden, vil denne ikke være tilgængelig længere, og du skal tegene et fuldt abonnement på 1 måneds varighed

Når et træk via et betalingskort skal gennemføres, skal kortoplysningerne stemme overens med Clearhaus' kortdatabase. Det anvendte betalingskort skal være aktivt. Det skal være muligt at gennemføre en transaktion på abonnementsbeløbet. Det anvendte betalingskort til abonnementstræk skal kunne lave transaktioner via internettet.

3) Kvittering

Kvitteringer, der indeholder bekræftelse, informationer, ændringer eller opsigelse om dit abonnement leveres via email. Kvitteringer sendes til den emailadresse, som du ved oprettelse af dun brugerkonti har angivet eller som du efterfølgende har opdateret til på din brugerprofil.

4) Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold

Du er som kunde og kortindehaver ansvarlig for, at dine kortdata er korrekte og opdaterede.
Du hæfter som kunde for det valgte abonnement indtil en eventuel opsigelsesdato.

5) Opdatering af kortnummer

Du kan opdatere dit kortnummer, hvis du har brug for at fornye eller slette oplysninger. Det kan være relevant, hvis du eksempelvis skifter kort. Du opdaterer dine kortdata ved at logge Bonemt.dk - min konto - kontooplysninger eller ved henvendelse til Bonemt.dk kundecenter. Du er som kunde selv ansvarlig for, at dine kortdata er korrekte og opdaterede.

6) Ophør/opsigelse af abonnement

Du kan opsige abonnement øjeblikkeligt pr. d.d, med mindre andet er aftalt eller opgivet ved indmeldelse. Du skal være opmærksom på at når du afmelder dit abonnement vil evt. resterende dage i den pågælende periode gå tabt.

Vil du opsige abonnementet, kan du gøre dette via Bonemt.dk - min konto - kontooplysninger eller ved skriftelig henvendelse til Bonemt.dk. Opstår der tvivl om, hvorvidt medlemskabet er opsagt, skal du som medlem kunne dokumentere opsigelsen. Derfor anbefaler vi, at gemme din kvittering, der tilsendes via din email ved opsigelse af abonnement.

Dit abonnement er først opsagt, når du har modtaget en kvittering, der bekræfter opsigelsen.

7) Vilkår og priser

Vilkår og priser for et medlemskab, som du køber på internettet, er oplyst ud for det pågældende medlemskab.

Alle medlemskaber bliver betalt gennem QuickPay, som opkræves en gang om måneden, og som forekommer løbende. Det vil sige, at det kun er første trækning, som du betaler på internettet.

Et Bonemt.dk-abonnement har ingen binding, som angivet. Det betyder, at du til en hver tid kan opsige dit abonnement, dog ikke udenom vores betingelser, når du først har gjort brug af abonnementet. s

8) Sikker betaling

Vi benytter altid QuickPays betalingsgateway til online kort betaling og registrering. QuickPay opererer med det højeste niveau af sikkerhed og er certificeret af PCI Security Standards Council
Link til QuickPay: https://quickpay.net/dk/

9) Forudbetaling/oplysning om forudbetalte ydelser

Ved forudbetaling af abonnement bliver du opkrævet for det antal måneder der er angivet i handelsbetingelserne.

10) Leveringsbetingelser

Vi betragter medlemskabet som leveret, når oprettelsen og betalingen er afsluttet.

11) Persondatapolitik / Privatlivspolitik

Vi indsamler oplysninger om dig som kunde, det kan du læse meget mere om her
Formålet med at indsamle oplysningerne kan du læse mere om her

Informationerne deles med tredjepart for at vi kan gennemføre en transaktion og for at forebygge svindel. Data opbevares i op til 5 år